Nabór na stanowisko urzędnicze podinspektor ds. świadczeń rodzinnych
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Łomża
OGŁASZA NABÓR
na stanowisko urzędnicze
Podinspektora ds. świadczeń rodzinnych
1. Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• nieposzlakowana opinia,
• Wykształcenie: wyższe
• znajomość obsługi komputera,
• znajomość regulacji prawnych z zakresu ustawy o świadczeniach rodzinnych, postępowania administracyjnego, rozporządzeń dotyczących świadczeń rodzinnych
• nieposzlakowana opinia
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi komputera i programów biurowych: Word, Excel,
- samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,
- umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
- doświadczenie w pracy administracyjno – biurowej poświadczone co najmniej dwuletnim stażem pracy
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie spraw z zakresu świadczeń rodzinnych,
- wprowadzanie danych dotyczących świadczeń rodzinnych do systemu informatycznego,
- sporządzanie decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń rodzinnych,
- bieżące i prawidłowe sporządzanie sprawozdawczości realizowanych świadczeń rodzinnych, również w wersji elektronicznej,
- sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych.
4. Wymagane dokumenty, jakie winna złożyć osoba ubiegająca się o przyjęcie:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku podinspektora ds. świadczeń rodzinnych
- oświadczenie o niekaralności
- oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926).
Oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie.
5. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w Ośrodku Pomocy Społecznej Gminy Łomża, pokój nr 9 do godz. 15.45 lub przesłać pocztą na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a 18-400 Łomża z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora ds. świadczeń rodzinnych”.
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 14 lipca 2011 r.
W przypadku wysłania aplikacji drogą pocztową, decyduje data wpływu do Ośrodka Pomocy Społecznej. Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka niekompletne lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
Uwagi końcowe:
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez komisję rekrutacyjną powołaną przez Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Łomża.
W wyniku analizy dokumentów, komisja wytypuje kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu. Wytypowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Łomża, dnia 04 lipca 2011r.
Agnieszka Krassowska
Kierownik
Ośrodka Pomocy Społecznej
Gminy Łomża
OGŁASZA NABÓR
na stanowisko urzędnicze
Podinspektora ds. świadczeń rodzinnych
1. Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• nieposzlakowana opinia,
• Wykształcenie: wyższe
• znajomość obsługi komputera,
• znajomość regulacji prawnych z zakresu ustawy o świadczeniach rodzinnych, postępowania administracyjnego, rozporządzeń dotyczących świadczeń rodzinnych
• nieposzlakowana opinia
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi komputera i programów biurowych: Word, Excel,
- samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,
- umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
- doświadczenie w pracy administracyjno – biurowej poświadczone co najmniej dwuletnim stażem pracy
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie spraw z zakresu świadczeń rodzinnych,
- wprowadzanie danych dotyczących świadczeń rodzinnych do systemu informatycznego,
- sporządzanie decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń rodzinnych,
- bieżące i prawidłowe sporządzanie sprawozdawczości realizowanych świadczeń rodzinnych, również w wersji elektronicznej,
- sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych.
4. Wymagane dokumenty, jakie winna złożyć osoba ubiegająca się o przyjęcie:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku podinspektora ds. świadczeń rodzinnych
- oświadczenie o niekaralności
- oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926).
Oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie.
5. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w Ośrodku Pomocy Społecznej Gminy Łomża, pokój nr 9 do godz. 15.45 lub przesłać pocztą na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a 18-400 Łomża z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora ds. świadczeń rodzinnych”.
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 14 lipca 2011 r.
W przypadku wysłania aplikacji drogą pocztową, decyduje data wpływu do Ośrodka Pomocy Społecznej. Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka niekompletne lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
Uwagi końcowe:
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez komisję rekrutacyjną powołaną przez Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Łomża.
W wyniku analizy dokumentów, komisja wytypuje kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu. Wytypowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Łomża, dnia 04 lipca 2011r.
Agnieszka Krassowska
Kierownik
Ośrodka Pomocy Społecznej
Gminy Łomża